Kerstfeest Samana.

Maandag 19 december 2016 was het opnieuw verzamelen geblazen voor het jaarlijks Kerstfeest van Samana in zaal Albatros te Zeebrugge.
Ook dit jaar was de zaal barstensvol met 150 personen.
Om 14 uur was er bezinning door EH Fernand Maréchal,daarna was er koffie met gebak,en onze muzikant van dienst was Johnny Clarysse .
In de pauze was er verkoop van lotjes , en natuurlijk de Kerstvrouw en Kerstman mochten niet ontbreken , en die hadden een lekker doos koeken bij voor iedereen.
En om de namiddag af te sluiten was er een grote Kerstkoek met hesp of kaas , koffie of chocolademelk .
Er waren prachtige prijzen te winnen met fruit en groenten pakketten - wijn – koeken – pralinen enz, en zo ging iedereen tevreden naar huis.

Maandag 14 november was er een ontmoetings nammidag  waar Dokter De Rycke en Dokter Schepens nuttige tips haven over "Preoperatieve onderzoeken" en "Cardiochirurgie"

90 personen zaten zeer aandachtig te luisteren naar deskundige uitleg van beide Dokters.

Nadien was er koffie en gebak ,en een glaasje cava mocht zeker niet ontbreken.

Dag van de Chronische Zieken.

Naar jaarlijkse traditie was op dinsdag  11 oktober 2016  dag van de Chronische Zieken van SAMANA  (nieuwe naam van ziekenzorg )   in zaal Albatros  Zeebrugge.
We starten met een bezinning door onze Proost Fernand ,daarna een receptie met  een lekker wachtbordje gemaakt door Luc Tousseyn en zijn Team.
135 genodigden namen deel aan een rijkelijk buffet dat prachtig verzorgt werd door Vermeulen uit Damme ,met eerst aspergesoep,warme beenhesp  -  groentjes en gratin aardappels tot de buikjes rond waren,daarna werd iedereen nog verwend met een dessertbordje en koffie om U tegen te zeggen en dat werd verzorgt door het bestuur van samana.

Er werden ook een paar jarigen gevierd  nl.

Pepita en Francois  Broucson   Colomina -  65 jaar getrouwd.
Ghislaine en Marcel  Calleeuw    Bens -   50 jaar getrouwd
Hedwige en Freddy  Beauman  De Schrijver  -  50 jaar getrouwd
Greta en Raoul  Olbrecht  Delaere  -  50 jaar getrouwd
Marie rose de- Schuyter en Freddy Debaere  -  50 jaar getrouwd
We namen ook afscheid van Jeannine Hillewaert  uit Zeebrugge die na 30 jaar actief kernlid was bij ziekenzorg en  nu een stapje opzij zette.
Voor iedereen een dikke proficiat.
Daarna nog een natje en een droogje en ook een prachtige tombola ,en iedereen tevreden naar huis.
Geniet van de fotos.

Dagreis met de bus naar Yerseke

Uitstap met de kern naar het mooie Brugge.

Noodlot slaat toe tijdens busreis Saint-George’s-Day naar Dover en Canterbury

Norbert De Cae is niet meer in ons midden ,het bestuur van Ziekenzorg Zeebrugge  wenst  Annita en  familie veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Maandag 18 april

Ontmoeting "Klant blijft Koning"

Paasfeest  Ziekenzorg maandag 28 maart zaal Albatros

We begonen de namiddag met een bezinning gebracht door onze Proost Fernand.

Daarna was het tijd voor de geurige koffie of thee met gebak,en nadien was er de leuke muziekale noot met De Alfredo's ,waarvan 150 personen hebben genoten ,en zeker de lachspieren waren goed getraind ,waarvan ze ook nog dorst hadden ,en  dan richting bar konden genieten van een natje en een droogje.

Er was ook nog een mooie tombola.

Nadien was er ook nog een lekker paashaas met hesp en kaas ,koffie en natuurlijk ook chocolademelk .

Ontmoeting 18 januari

De Thuiszorgquiz gebracht door Ilona Degraeve was voor iedereen een groot succes ,wel 75 aanwezigen genoten nadien van een lekker warm kopje koffie en cake  bij het  nog wat bijkletsen over een leerrijke namiddag.

Hier wat foto s