👷‍ De ondersteuning voor deze website is gestopt op 1/1/2020. Op termijn zal de site verdwijnen. Dank voor de mooie jaren 👋
Foto s 2017 -  ziekenzorgzeebrugge

Kerstfeest zaal Albatros

Samana Zeebrugge

Maandag 18 december 2017 was ons jaarlijks Kerstfeest in zaal Albatros.

Met 135 tevreden mensen namen ze deel aan ons kerstfeest .
We begonnen de namiddag met een bezinning ,daarna was er taart met koffie,ontspanning , verkoop van lotjes ,een natje en een droogje ,en natuurlijk mocht de Kerstman en Kerstvrouw niet ontbreken ,en die hadden een groot pakketje voor iedereen met voor elk 4 dozen koeken van Jules Destrooper .
Daarna was er een kerstkoek met ham en kaas , koffie en chocolademelk tot de buikjes rond waren.
Een zeer geslaagd kerstfeest voor het team van Samana Zeebrugge.

Ontmoetingsnamiddag.

Maandag 20 november 2017 hadden we een

ontmoetingsnammiddag met Dokter De Rycke over " Preventie onderzoeken "en Dokter Snauwaert over "Darmkankeronderzoek " wel 65 personen luisterden  aandachtig naar zeer interesante uitleg van beide Dokters.

Nadien konden we vragen stellen met een koffie en een gebakje .

Ontmoeting maandag 16 januari

Samana nodigde Martine Mattijs uit met als thema 'Wegwijs voor Senioren'

Als schepen voor bevolking en burgelijke stand + senioren,personen met een handicap en preventieve,gezondheidszorg,probeert zij dag in dag uit haar steentje bij te dragen aan een zorgzaam Brugge zij probeert ons een beetje wegwijs te maken in de kluwen van allerhande aanvragen om te kunnen genieten van hetgeen wij in bepaalde gevallen recht op hebben,want het is zo dat wij heel dikwijls niet weten waar wij recht op hebben,laat staan door de wier-war van aanvragenpapieren wijs te maken,

70 personen luisterden aandachtig mee en mochten nadien ook vragen stellen aan Martine die ze zeer graag beantwoorde.

Amusementsnamiddag met pannenkoeken.

Op maandag 13 februari organiseerde Samana in zaal Albatros voor de zevende maal een pannenkoeken namiddag waar 115 personen meesmulden aan de lekkere pannenkoeken a volanté tot de buikjes rond waren.

Daarna was onze vertrouwde Quick Quiz met veel prachtige prijzen,er was een strikvraag , hoeveel koffiebonen zitten er in de pot ??? en dat waren er juist geteld 1558 , er waren 40 winnaars  en die konden genieten van de mooie prijzen met onder meer snoep - koekjes - en wijn.

En zeker voor iedereen een valentijngeschenkje mocht niet ontbreken.

Daarna was het nog nagenieten met een natje en een droogje.

Ontmoeting : Maandag 20 maart 2017

De Gezondheidszorg van de 21 ste eeuw.

Een zeer verzorgde uitleg onder begeleiding van Ilona De Graeve.

Er waren 65 personen gekomen naar de voorstelling .

Daarna was het genieten van een drankje en een gezellig babeltje .