Aankondiging

Hier het artikel uit de Buurtkrant van Zeebrugge in 2013:

ziekenzorg zeebrugge

Foto's van het Jubileumfeest.

Op 28 april 2013 was het zover, na maanden voorbereiding en veel zenuwen was de dag aangebroken voor ons grote feest,"50 jaar Ziekenzorg - Zeebrugge". De Eucharistieviering in de kerk was al een eerste succes want er was een heel grote bezetting in de Kerk. Fernand onze proost had ook voor een prachtige Eucharistieviering en een al even prachtig koor gezorgd en dit werd aandachtig gevolgd door de aanwezigen. Na de viering was er dan receptie achteraan in de kerk. Na de receptie ging het dan richting "Albatros" voor een heel lekker "vlees en visbuffet". De sfeer werd er ingebracht door het gezelschap Paul Bruna.

E.H. Fernand Maréchal. Christiane onze voorzitster. Het zangkoor. De mensen v/d fotocollage Het koor. Tijdens de receptie. Vlees en visbuffet in de Albatros. Christiane & Paula, uitdelen van geschenkjes Kernleden en oud Kenleden Linda en Leonel. Dessertbuffet Fernand in goed gezelschap Margaretha Boekhoudster en onze Voorzitster Gilbert & Michel Roger & Erna  Roland Lekker dat dit was! Nog meer van dit lekkers Ons Dessert per persoon. Gilbert onze secretaris a/h dessert. Paul Bruna Gilbert probeert er de ambiance er in te brengen Voorzitster & ondervoorzitter Tine & Gilbert Zangeres Cindy Paula & Gilbert 2 Margaretha & Tine Zaaloverzicht Fotografe van dienst Duet! Paul Bruna & Gilbert onze secretaris